Hjälp med tips!!!

Hej eftersom jag snart ska flytta och inreda mitt scraprum *äntligen* så skulle jag behöva tips.. Min budget är typ nästan lika med 0... Så jag tänkte jag skulle använda mig av saker jag redan har.. Så jag laddar upp lite bilder på sånt så får ni gärna komma med tips :)


Ja jag vet det är ett skötbord ;) Men det är ett smart ett :) Det går nämligen att ta bort själva skötdelen och sätta dit en stång.. Vilket jag ska göra... Och då blir de en hylla.. Någon som har nått smart tips med denna? Har funderat på om man kan hänga köksförvaring från ikea på stången kanske???


Sen har jag ju min emrik som jag kan möblera med :)

Har även en "handdukshängare", ni vet sån till köket.. (paradhängare?)


Denna har jag med som jag kan använda mig av :)


Detta skrivbordet har jag köpt med som ska bli mitt nya..
Kommer spara de gamla så jag har två :)
Ett kommer användas till cuttlebuggen, skärmaskin mm :)


Detta är det andra skrivbordet, om min fiiina stol :) ROSA, LOVE IT! :D
Hyllan ovanför kan jag också använda och jag har 2 st till fast i modellen större (mycke större)
Hyllan ni ser till vänster är tyvärr mina två nattuksbord som åter igen ska få bli nattuksbord :(
Och garderoben till höger kommer att användas till det den är till för... Kläder... :(
Men det är värt att "ta ut klädkammaren" för att få ett scraprum! :D


Denna mässingshyllan har jag med...


Denna vägghyllan har jag med...
Blir många vägghyllor här.. :)

Hoppas ni kan komma med några bra tips! :D Inga tips är dåliga!

Kram Jejja

Kommentarer
Postat av: Kamilla

OO vad spännande!

Jag skulle använda allt (& gå naken S) vem behöver en garderob till kläder???

Ja,du får bygga på höjden!!

Jag ♥♥♥ &så din stol hur coool som helst!!!

2008-08-26 @ 00:29:11
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Milo

Åh, Emrik var en riktig snygging! =) me like Älskar ju sån stil....

Ska bli skoj sen att se hur du får ihop det! =) Höjden är som tidigare skribent skrev, ett bra alternativ! =) KRAM

2008-08-26 @ 17:46:48
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0