Fullt upp!

Oj jag har så fullt upp att jag inte hinner scanna några verk jag gör... Inte nog med att lillan tar upp mesta dels av dagen så har jag MASSA kortbeställningar... Puuhh... Putte ska ha ett kort, mamma ska ha 2 kort, syrran ska ha 1 kort och sen har jag 2 kort jag måste göra med... Fast jag är dock klar med ett av mina och Puttes... Så 3 kort kvar :) Ska ta kort på dom innan dom försvinner tänkte jag, så ni kan få se :) Är så himla nöjd med ett av dom... Blev lite inspirerad av Milo :) Inte min scrapstil men det var ju till en tjej som inte e lika färg galen som jag är :) Hi hi sen har jag även beställt ALLA hängla stämplarna jag vill ha! :D Utom dom nyaste då som jag får beställa i efterhand... Eller om jag får dom samtidigt... Skrev i meddelande rutan att jag ville ha dom så vi får väl se :D Och så har jag precis gjort en stor beställning med massa scrapsaker :D Och så har jag fått väldigt mycke nytt med :) Min nya bröllpsstämpel (jeja design) finns på mitt skrivbord :D Och inte mindre än 1000 cellofanpåsar!!! Fick dom till ett väldigt bra pris :D Sen lite cardstock med, som alltid behövs... Man vill ju kunna välja vilken färg som helst :D Nej nu ska jag nog gå och rensa upp lite. Blev stökigt efter Puttes kort och sen står cuttlebuggen i köket och "skräpar"... Var tvungen att stansa ut mitt i allt :P Aaa just de jag har fått två bemärkelser!!!!!!!! TACK!!!! Jätte kul att jag ger er inspiration... Tycker snarare alla andra ger mig men :D

Kram på er så länge :) --------------------- lovar bilder kommer snart... När tiden finns :)

Kommentarer
Postat av: Pyssellina

Jättefina och tuffa kort du har gjort. Gillade verkligen ditt pennställ, det är ju så smart att återanvända redan färdiga lådor. Ett tips till att göra sånt är att (om det går) ta isär lådan och sätta ihop den utochin. Oftast är insidan enfärgad så kan man dekorera direkt. Cornflakespaket brukar dessutom vara mattare på insidan än utsidan, saker fäster bättre.



Denna kommentaren skulle vara i ditt senaste inlägg men när jag klickade så gick det inte tat skriva nån kommentar.



Ha d

2008-07-10 @ 10:40:25
URL: http://pyssellina.blogspot.com
Postat av: JezzzA

Vilken smart idee med pennstället det måste jag härma dig med ler

2008-07-10 @ 23:27:38
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0