Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sandra..
Regler:
• Beskriv först reglerna
• Svara på alla frågor
• Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
• Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
* Städa lägenhet
* Kolla på en 3:a :D
* Se Nordman på torget
* Uppdatera min blogg
* Scrappa

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Oj vad gjorde jag för 10 år sen... hmmm... vänta jag skulle nästan fylla 12... Hmm ja då åkte jag mycke skateboard och inlines minns jag iaf :) Och så var jag på Liseberg och Skara sommarland... Och fick ett par skor jag jag länge velat ha... Ett par röda adidas.. Som var inne då :P
Ställen du bott på?
Oj oj oj! Jag flyttar hela tiden ju! Listan blir lång!
1: När jag föddes bodde vi i en lägenhet inne i stan i Arvika
2: Bodde i dottevik lite utanför Arvika
3: Flyttade till Glava till ett hus
4: Flyttade till en lägenhet inne i stan
5: Flyttade tillbaka till huset i glava
6: Flyttade till en 3:a i Arvika
7: Flyttade till ett hus i Arvika
8: Flyttade till ett hus i Prästängen , Arvika
9: Flyttade till ett hus i Mangskog, 3 mil utanför Arvika
10: Flyttade ihop med en kompis i en 3:a i Arvika
11: Flyttade in hos pappa, Arvika
12: Flyttade till en egen lägenhet i Arvika
13: Flyttade ihop med mitt ex i en 2:a i Arvika
14: Flyttade hem till Kalle i Valbo (Gävle)
15: Flyttade till en etta i Valbo
16: Flyttade till en 2:a i Valbo
17: Ska snart flytta till en 3:a i Valbo...

Och nu har jag inte räknat med alla gånger pappa flyttat... Då blir listan mycke längre.... :S

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
* Jag skulle shoppa shoppa shoppa!!!
* Bygga och inreda en lyxkåk :)
* Åka till USA och va borta i minst 1 år :)
* Se lite mer av världen
* Se till att alla i min släkt blev skuldfria

Jag kan inte ge denna utmaningen till nån för alla jag brukar vara inne hos har ju redan fått denna utmaningen... Så tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du har haft en bra dag ?!

Ha det bäst :D

2008-07-17 @ 20:57:42
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0