Välkommen till min nya blogg!

Är helt nu med detta så de lär nog ta ett tag innan jag förstår mig på allting ;)
Ja kan väl börja med en fin liten presentation om mig kanske? :)
Jag heter då Jessica och bor i Valbo med min underbara dotter Melissa född 21 sep -07.
Är uppväxt i Arvika (värmland) och endast bott i Valbo (gävle) i snart 2 år...
Är en förtids pensionerad 21 åring, låter konstigt eller hur? :)
Min pojkvän Kalle är hos mig mycket, bor dock inte här pga försäkringskassan, dom krånglar till de :(
Jag älskar allt som har med pyssel att göra dvs scrapbooking, cardmaking, decopage mm :)
Kan ju förklara en hel del varför jag gick bild estet på gymnasiet :P
Är relativt ny inom scrapbooking men redan hunnit lära mig massor och köpt massor, DYR hobby :D
Ja ja vi nöjer oss med det här, fick lust att pyssla :D
Ha´t gött - som man säger i värmland

Jag och Kalle

Melissa nyfödd

Kommentarer
Postat av: Morfen

Vad roligt att du skaffat blogg och det är en riktig liten sötistjej du har. Kram!

2008-04-05 @ 12:42:46
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Jezzza

tittade in i din blogg. ska bli kul att se dina saker du skapar sen när du börjat lägga upp lite.
söt lite ficka du har med ...

2008-04-16 @ 17:55:26
URL: http://www.jezzzaskreativasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0