Dålig på att uppdatera

Hej ursäkta att jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera :) Men Melissa håller mig upptagen större delen av dagen :) Snyggt rimm jag fick in där? he he... Satt och funderade nyss på vad jag inhandlat den senaste tiden.. Dvs sen början av maj... Och jag kom upp med den här listan:
MINST 100 olika papper
1 st album från american craft
50 st stora brads hjärtan antikfärgade från reprint
1 st paket med brads från bacis grey (sugerred)
200 st öljetter fiskars metallicfärgade (supersöta)
60 st öljetter basic olika rosa nyanser
50 st blingstenar olika färger
9 st sora tygblommor från bazzill
3 st blomtuber från prima (artful collage flowers, essentials 4 angelique ,essentials 4 tea silk)
1 st påse primablommor (sweetheart flowers 2)
1 st liten burk primablommor (playmate collection)
15 st filtblommor
10 st akvarellpapper A4
10 st akvarellpapper A5
20 st albumblad A4
2 st hjärtkort med kuvert
1 st rulle dubbelhäftande tejp
21 st promarkers pennor
100 st vita A6 papper
26st färgade A6 papper
1 st Silent setter
10 st olika thickers
1 st hörnstans
1 st edge scraper
2 st filtband/bård (rosa och grön)
1 st papperskonst handbok
1 st scrapbooking tidning
1 st förvaringsbox/väska till papper
1 st förvaringsväska till dekoration mm
2 st chipboard förpackningar (4 ark i varje) från basic grey
1 st rubons från fancy pants
1 st rubons från cherry arte
5 st jejastämplar (tjejbebis, killbebis, flicka med blomma, flicka med hjärta, kille och tjej inlindade)
2 st andra stämplar (kram och fjäril)
1 st magnolia stämpel (tilda i paris)
2 st hängla stämplar (nyckelpiga och nyckelpige)
1 st clearstamps ark från heidi grace (tags and words)
2 st clearstamps från imaginisce
1 st ez mount
1 st garderob från ikea (leksvik med 3 dörrar)
2 st ramar (projekt, ska bli en LED lampa till garderoben)
1 st liten papperskorg
2 st skärblad till fiskars pappersskärare
8 st olika dekorationsband
1 st speciallinjal (fixa från ikea, egentligen en mall att göra skåphål med)

Har säkert glömt något med men det var allt jag kom på iaf :) Har beställt boken scrappa och stora hobbyhandboken... Så vi får väl se om dom kommer snart... Då får man ju även med en liten scrapväska med lite verktyp och några stämplar :D

För övrigt planerar jag pappas 50 års present och kort... Planerar även att införskaffa mig en bind it all maskin när jag får tillbaka på skatten... Borde va i slutet på juni va? hmm Har för mig de... Har även bjudit på 2 st hänglastämplar på tradera så vi får väl se om man får hem dom :) En vill jag verkligen ha eftersom hänglar själva har slutat sälja den... Så man får väl räkna med att den går upp lite i pris. Har även hittat en sybutik i valbo som har en HEL väg full med dekorationsband :D:D:D När jag stog och tittade sa butiksbeträdet helt plötsligt: Du ser helt salig ut, som ett barn på julafton... :D Och det var jag med. Ska uppdatera med lite kort jag gjort på senaste tiden men lär få in bilderna på denna dator först. 

nej de får räcka för den här gången :) JUST DE

SISTA DATUMET ATT LÄMNA IN FÖR UTMANINGEN ÄR IDAG!!!!!!

kram Jejja

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan verkligen rekommendera en Bia :-)
Köpte min i början på veckan och är helt såld..

Tjusig blog också, när jag ändå är här inne. Har tittat runt lite förut också.

Jessica

2008-05-30 @ 19:56:15
URL: http://rostberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0