Länge sen...

Hej nu var det ett bra tag sen jag skrev. Kan bero på att scrapsakerna legat stilla ett bra tag nu. Men nu är jag igång igen :) Har inte hunnit fått in några bilder än men ska så snart som möjligt lägga in lite godbitar ^^

Har hunni flyttat scraprummet med :D Nu befinner jag mig i klädkammaren (Melissa förra rum) Dvs ett heeeeelt eget scraprum :D Bilder på rummet kommer med :)

Just nu har jag 100 projekt igång på samma gång känns de som :) Ska scrappa min mors bröllopsalbum, håller på med ett "mini" album själv, ett antekningsblock, kaffefilteralbum, alla hjärtansdag kort, babykort (alla har fått barn nu), cd album,  samtidigt som jag även gör "vanliga" lo:s... FULLT UPP! haha :)

Har hunnit handla in lite nya saker med, idag blev de lite läckra papper, brads och stämplar av Katja (katscrap). Väntar på en STOR beställning från Stellas :D Och sen har jag beställt en dreamkutz! WIIIE! :D

Införskaffade mig nyss en crop -a- dile med, ÄLSKAR DEN!

Köpte även boken nya ideer idag :) Oj oj oj vad jag kommer ha fullt upp, måste ju pröva allting i den ^^

Jag återkommer som sagt med bilder så snart jag kan :)
Kram så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0