Massor av nya Lo:s!

Ja jag tror jag fått scrapmani eller något.. En stund igår och ikväll har jag fått gjort massor! :) Snacka om att börja med storm ^^ Här är lite bilder :)


Här ser ni Layouten med dold journaling...


Här är den inte dold :)


Melissas första skratt :D


Mina syskon Albin och Linn :)


Dom nya vackra papprena från basic grey - bittersweet :)


Ville hålla den enkel och de lyckades jag med tycker jag :) Står Adoreble som titel.. Lite svårt å se på kortet.. :)


Melissas kalas. Barn för mig e färgglatt ^^


En härlig lo på Melissa, ser sned ut på bilden men det är den inte i verkligheten.


Denna är jag supernöjd med!


Här är med fototagsen inne


Och här är dom ute :)


Ett kort med Katjas snygga stämpel och de underbara papprena från serien bittersweet

Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj så kreativ du varit :D

Många fina los och kort!

Ha en trevlig kväll!

Elisabeth

2009-02-11 @ 19:48:32
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: ulwa

Härligt när man har får och har kreativitet och inspiration. Jätte fina Layouter. Gillar att inte alla är fyrkantiga, som är så vanligt. Kanon kul att se!!

//Ulwa

2009-02-12 @ 12:00:17
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0