Dålig på att uppdatera

Hej jag är verkligen dålig på att uppdatera. Har hunnit fått endel gjort men självklart inte fått in bilder på datorn än ^^ Men de ligger här och väntar.. :) Just nu försöker jag lägga lite mer tid på hemmet, tro mig de behövs ^^ Dessuom så blir de stökigt såfort Melissa fått vara själv i 5 sekuder.... hehe typ heeela tiden ^^ Dessutom har min kropp totalt havererat dom senaste veckorna. Vet inte vad som är fel rikigt... :/ Värken e mycke värre... Och knäna spökar hela tiden, lagt dom tillrätta minst 15ggr idag... Sen tappar jag saker, de brukar jag inte göra... Nu tappar jag saker ofta... Smörpaketet idag, jippi sa splash över hela köksgolvet... Och de e klart man kan tappa saker ibland.. Men de börjar gå till överdrift när man tappar flera saker om dan...

Jag har gjort klart ett minialbum till melissas kusin idag, som ska döpar i slutet på maj... Skönt att få de gjort ^^ Men direkt så fick jag en ny beställning ^^ En kompis vill ha ett minialbum på deras son :) Så nu blir de att scrappa pojkalbum igen då... hmm kanske dags att börja tänka lite blått *rullar ögonen* ;)

Jag hoppas morgondagen bjuder på lite mer ^^ Jag har sånt lust att göra nånting, frågan är vad bara :P Behöver nog bara komma ut å träffa folk å sitta och tjattra lite ^^ En fika på stan någon? skämt å sido hehe :)

Åhh just på de viset kan jag sakna Arvika jätte mycket. Man hade alltid nånting att göra... Man kände ju liksom mer folk och hade mer gemensamt med folk. Jag visste inte att de kunde vara sån skillnad på människor pga var man bor som det är. Iaf vad jag har märkt. Folk här kan vara jävligt trevliga... Men de mesta stannar på ytlig nivå.. Sånt är man inte van när man kommer från "landet" :P Tur att man hittat ett par som man känner sig nära med. Som man känner skulle ställa upp om man väl behövde :) Å tänka sig att åldern inte heller spela roll... Vem kunde tänka sig att en av de trevligaste personerna jag känner här skulle visa sig vara en snart 36 årig sprallig (kvinna, tjej, dam, brutta, ja vad hon nu vill kalla sig ^^)

Nej livet är bra konstigt ibland. Man tror att man spelar med öppna kort men sedan kommer det in en joker och sätter sprätt på allt, omdömmen, förtroenden och kunskapen... Så livet är ett enda stort rävspel som man ska ta dig igenom med så många kort i ärmen som möjligt...

Bäst å sluta innan man blir deppig själv över vad man nyss skrivit ^^
Nej man kanske skulle hålla god min och låtsas att allt e perfekt, verkar funka för andra... eller inte... :P

Puss å kram så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0