I'm back :P

Nu kunde inte mina skaparlustar hållas inne längre :P Ut kom den med STORM! :) Fått massa gjort å har fortfarande ton med ideer i huvet ^^ Ibland kanske en pause e bra?! ^^ Här är det jag producerat hittills:



en närbild på min egengjorda blomranka (ståltråd, papper, blommor och olika centers)










En närbild på blommorna ^^




3 st ramar som ska bli julklappar :)


Sist men inte minst tänkte jag visa upp den första layouten jag gjorde ^^ Detta var innan jag ens visste vad scrapbooking var och tack vare denna jag ramlade in på detta spåret.... :P


Denna layouten kanske inte ser mycket ut för världen om man jämför med dom jag gör nu... Men det finns massa tänk bakom denna ^^ Lite dolda kanske.. Jaghar bland annat ringat in speciella ord som passade in som: It's a girl, birthday, love, be mine... Hjärtat och kronan på det gula pappret reprensenterar mitt hjärta och prinsessa (du kan se Melissa ligga på en gul filt på översta bilden)


De var allt för min såhär mitt i natten, lagomt sjuk å allt :P
Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Ojojoj!!! Det är inte dåligt så himla många alster du hunnit göra. Fantastiska är de oxå :)



Tack för titten.

2009-11-03 @ 09:53:23
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Karolina (karehed)

Så roligt att se att du är igång igen! Vilka härliga layouter du gjort. Min favorit är "Jul-07", så snygg! :-)

Kram Karolina

2009-11-03 @ 18:36:49
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0