Utmanad bisarra sanningar om mig...

Jahapp då blev man automatiskt utmanad av cath bara genom att läsa hennes inlägg :P Så nu ska man komma upp med 10 bisarra sanningar.... hmm... vi får se hur det går ^^

1 Jag har svårt för å slänga användbara saker (vilket resluterar till banankartonger fulla med gamla saker i hela förrådet) :P

2 Extremt impulsiv.... även när de kommer till shopping.... hehe

3 Är inte speciellt förtjust i mat... Aldrig varit.... Dvs "middags mat" Alltid varit en smörgåstjej :P

4 Bryr mig så mycket om andra att det kan rasera mitt eget liv... (minipsykologen blir jag kallad :P)

5 Levde på pasta det första halvåret jag flyttade hemifrån bara för att kunna shoppa loss som tusan... 17 årig smart hjärna :P

6 Min första tatuering (en tribalsol på axeln) var en impulsgrej på en skollunch.... Men jag gillar den än som tur e ^^

7 Jag har lyckats smsa upp 2500:- på 5 dagar!!! :P

8 Jag har också varit i tidningen cath :P Bilagan till aftonbladet hmm år 2000 tror jag det var ^^ Semesterspecial... var på fel ställe vid fel tillfälle :P Värst för min syster dock för hon lever fortfarande med en kommentar som stog precis vid hennes byxor: Ta en tur i underjorden och en pil :P Vääääldigt passande... haha
bjuder på bilden :P


9 Förstår mig inte på photoshop alls! :P

10 Otroligt klumpig! ^^ lyckats med de mest klassiska som att gå in i en lyktstålpe på första dejten, försökt fått in en matta genom dörren felvänd... ja å massa massa mer :P

Japp de var allt för den här gången... har även gjort en Lo idag på mig å Katja (Katscrap) och en smart alftrad box till mina linser ^^ Men de får ni se när jag tagit foto på det ^^

Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Cath.

Haha, vad kul att någon kände sig utmanad... var ju jätttekul att läsa om DINA sanningar. Å då kom jag på att jag nog också är lite klumpig av mig... hihi, tur att jag inte är själv om det...

Ha det gott!

2009-11-06 @ 05:16:55
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0