Lite nytt jag gjort idag :)

Hej idag blev de fart på mig igen ^^ Varit så mycket annat under jul... pysslat med massa annat... som jag givetvis glömt ta bild på... så typiskt... ^^ Här kommer iaf det jag gjort idag :)


Här är en bild på inflyttningen till Arvika ^^ Texten runt layouten är dom fördelar jag tycker en flytt kan ha :)


Denna blev jag riktigt nöjd med :) Mina färger... mjuka fina och gulliga ^^


Älskar hur bokstäverna på denna blev ^^ Lite vågiga som vatten vilket passade perfekt... Chipboard målade med promarkers och sist glossy accent... who can live without that! ^^


Gulliga Melissa har lagt blöjan över huvudet... å de va jag tvungen att ta kort på för det påminner ju rejält om den klassiska domarfristyren :D


Jag gillar att utmana mig själv :) För att inte tröttna eller köra fast i samma mönster :) Denna gången blev utmaningen att bara använda ett bakgrundspapper (vit)... Vilket var svårt men jag är ändå ganska nöjd med resultatet.. Tyvärr kan man inte se att den faktiskt skimmrar i guld nere vid blommorna... Dumma kamera! hehe


Denna bilden visste jag titeln på direkt jag tog den ^^ Hade inga lite mer grungeiga blommor så jag tog vanliga reprint å stämplade loss på dom ^^ Blev rätt bra faktiskt :)

Jepp de va allt för den här gången ^^ Men de kommer sannerligen fler som sagt:) Även om det kan va ett glapp ibland på bloggandet så går de frammåt :P Får skylla på julen :P

Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Katja Andersson

Hej sweetie!



Vad fina los du gjort och du....vad jag sakn ar din lilla skruttunge. Sötnos det där...♥

2010-01-07 @ 09:49:42
URL: http://http://missledz.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0