Scrapkväll mm :)

Hej jag har inte hunnit med att blogga :) I lördags var jag hemma hos Katja på scrapkväll :) Riktigt trevligt och fick en hel del gjort... Fast det blev massa tjat såklart :P Vin inblandat såklart :P Här kommer et jag fick gjort :)


Den första layouten blev självklart julbilderna på Melissa :) Använde mme:s life story papper för första gången och oj va massa kul de fanns där :) Tyvärr syns inte charmen så tydligt med det är en älva med en liten sten i, jätte söt :)


Här är den andra :) Lite mer pastelliga färger ^^ Blev verkligen en gulligull layout :)


Fick tyvärr ingen bra bild på denna... Men man kan se rätt okej ändå ^^ Puuh va jobbigt de var att göra alla hålen...


Sist ut blev det ett kort :) Målat med tombows... mina små älsklingar ^^


Sen öppnade jag mina nya blommor iag och fick en ide om att altra förpackningen ^^ Blev väldigt snyggt ^^ Har inte bestämt mig för vad jag ska ha i än men nån form av godis kanske :) Här kommer dom :)



Det var allt för den här gången :)
Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Det är så kul att du börjat scrappa igen, alltid nåt nytt fint att kika på här inne.

Kul att ni hade en trevlig kväll hos Katja.

Ha en bra helg,

Kram ♥

2010-01-22 @ 18:02:00
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0