Gaaaah!!!

Jag håller på att bli tokig... Har sån scrapping abstinens så det är galet asså... Kan inte tiden gå fortare så att jag får flytta och packa upp... Scrapsakerna först såklart ;) Tittar hela tiden runt i bloggar och på youtube och får en massa inspiration men inget att göra med den... Åhh va dumt att packa ner alla scrapsaker så tidigt... Jag har ju massa nytt jag inte fått njutit av än heller.. Och kommer få mer.. Är med i en swapp och de e min tur att få paket.. Dvs 11st!! Varav två jag redan fått och inte heller kunnat använda utan bara dreglat över...

Får nog sätta mig ner och skissa lite så inspirationen finns kvar när "startskottet" sker :D

Kram Jejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0