TÄVLING!!!

Hej jag tänkte jag skulle starta en liten tävling :) Med VINST såklart :D

Ditt bidrag ska bestå av en LO som är HELT handgjord. Alltså allt som är tillåtet är papper, handgjorda saker, ritade och skrivna saker. INGA hjälpmedel som tex, stämplar, diecuts, stickers, färdiga alabet mm är tillåtet :) Självklart får du använda dig av alla fästmaterial men annars är det endast papper, penna, färg av alla dess slag, handgjorda dekorationer och foto :)

Hoppas det låter som en spännande tävling och att riktigt många skickar in bidrag.
Bidraget skickas till [email protected] SENAST 30 maj kl 23:59!
Vinnande bidrag publiceras i bloggen...

Var snäll och håll nere bilden till ca 400x400pix :)

Kram Jejja

Kommentarer
Postat av: Sophia / Kurrebo

Låter som en riktigt kul utmaning.
Skall nog gå upp till mitt pysselrum... = )

Kram, Sophia

2008-05-16 @ 21:34:19
Postat av: Carola

Vad spännade. Ska nog ta mig an den här tävlingen!!
Får de vara handgjorda dekos som är gjorda av annat material än papper??

2008-05-30 @ 05:36:37
URL: http://www.frejsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0