Renovering :D

Vi håller på att fixar köket lite :D Än så länge har vi fått nytt golv :D Och idag var vi och hämtade ut tapeter och köpte lite tillbehör till de :) Och sen har vi bytt ut knopparna på skåpluckorna :) Tänkte jag skulle lägga ut lite före och efter bilder :D


Såhär ser det ut nu ^^ Imorn blir de att tapetsera :D


En närbild på min hiskliga "kärringtapet" :P


Här är en liten smygtitt på tapeten vi valt ^^


Dom gamla fula knopparna som är alla inredningsdesigners mardröm ;)
Här ser ni lite av de nya golvet med - ljusgrått :)


Såhär blev de med de nya kmopparna :D MYCKET bättre tycker jag ^^

Vad tror ni? kommer de blir bra? :D
Kram så länge :D

Kommentarer
Postat av: Sofia/Jozie

Jag skulle ha spacklat över bården också, så att den inte syns igenom. Men det kanske ni har gjort nu? Såg inte ut så på detaljbilden. :)



Nya tapeten ser underbar ut! Och det blev sån skillnad med nya fina knoppar istället för de gräsliga originalknopparna. :D

2008-10-30 @ 23:08:34
URL: http://sofiascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0