Prövat lite nytt :)

Jag har försökt mig på lite vintage stil... Och här är reslutatet, bilderna är på söta William som är Melissa kusin :)


info: cs, mönstrat papper från mme, blommor från you do, prima och okänd, manilla tag, stämpel från Heidi Swapp, text från AC och mm


Papper från crate och mme, blommor från you do och prima, text från AC, pearls från Kaiser, spets från svärmor :P

Här är en lite mer färgsprakande LO :)


Papper från cherry arte, stämpel från mme, text från SEI och Heidi Swapp, band från Doodlebug

Sen bjuder jag även på en bild av all härlig spets jag fick tag på hos Kalles mamma :)



Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: NetteR

Åå spetshögen skulle man ju nästan kunna dö för!! :)

Jättefina layouter "En ängel" blev min favorit, jättevacker!

2009-03-15 @ 09:14:28
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Hej lilla stumpan!



Vad mycket fint du hinner med. Vad fina spetsband du fått tag i.

Jag hoppas vara igång med mitt scrappande snart men har ingen lust innan flytten är klar.

Längtar verkligen efter att få ta mina saker och börja om nu.



Lägger in dig i mina länkar,ok va?



Ha en härlig helg!

Katja

2009-03-20 @ 08:30:02
URL: http://www.katja73.wordpress.com
Postat av: TinaStina

Superfina LOs och kul med så olika stilar! Spetsarna är underbara. Fick själv en bunt av svärmor för ett tag sedan och det är ju helt otroligt att någon kan göra sådana!



Kram!

2009-03-22 @ 12:25:10
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0