Hunnit med endel idag med ^^

Hej trots massa tvätt och sjuk unge har jag hunnit scrappat en hel del ^^ De gäller å "springa mellan stationerna" :P Här är det som blivit gjort idag ^^









En julklapp till en person som gillar lite strikt och modern stil...


Ett minialbum jag knåpade ihop lite snabbt ^^ (klicka för att förstora de små bilderna)





Min pysselhörna har ändrats totalt sen jag flyttade :P Så jag tänkte jag skulle ta å visa upp min nya :P Kan säga att jag håller till i en mer trångbodd garderob numera :P

Till er som undrar så är det bruna som stolen står på en gammal bordsskiva som jag är tvungen att ha där för att kunna sitta normalt :P Dvs komma upp lite i höjd ^^ Handtagen på hurtsen var jag tvungen att byta ut mot snören för att kunna få igen dörrarna ^^


Hörnan från en annan vinkel ^^ i hurtsen förvarar jag, låda 1: spillpapper, 2: smått å gott, 3: omonterade stämplar och clearstamps på ark, 4: clearstamps i skivfodral, monterade stämplar och akrylfärg, 5: Ambumblad, färdigstämplat och foam, 6: embossingfön, extra skärmattor, cellofankuvert och annat smått å gott ^^


I lådorna förvarar jag saker jag använder mycket. Den understa är fylld med olikaverktyg, stansar, zippåsar, refilgrejer, chalk, stickles mm. Den över den är fylld med, knappar (en hel stor låda) speciella foton, stämpeldynor mm, alla pennor och småverktyg ligger i den långa lådan på dom två stora ^^. I den övre sektionen försvarar jag thickers, stickers och rubons ^^ Korgen till höger innehåller chipboard och den andra blandat ^^


På hyllan precis vid "work stationen" förvarar jag allt fästmaterial, skärmaskinen, dymo och häftapparaten


På den här hyllan förvarar jag band, blommor och smarta förvaringsboxar med rosor, spets, felt fusion och annat smått å gott ^^


Uppe på "trä ikea lådorna" bakom korgarna förvarar jag akvarellpapper, skärmallar till shapecutter och en låda  med brads, bling, pearls, charms och annat smått å gott ^^


På väggen förvarar jag mina masks och en burk med akka journaling kort mm


Under skrivbordet bakom hurtsen har jag mappar med spillpapper^^


I den stora lådan har jag alla mina mönsterpapper och i den lilla har jag alla cardstock, min dreamkutz och färdiga kort förvaras också här ^^ Detta är i garderoben bakom min hörna ^^


Så det var min nuvarande hörna detta ^^ Vem vet jag kanske kommer inkräkta i hela den andra garderoben nångång i framtiden :P Om jag får för mig å packa ner alla miljoners jackor jag aldrig använder :P Har även planer på att skaffa nån form av stängt skrivbord å ha i vardagsrummet men det blir ett senare projekt ^^ Som sagt jag bor i en tvåa med min dotter å snart blir vi tre här... (mitt ex flyttar in ^^) och är väl inte direkt mitt ex längre :P Så ah PLATS säger jag bara ^^

Kram så länge ^^

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vad smart ni gjort. Tack för titten!

2009-11-15 @ 19:57:09
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för titten. Helt otroligt vad mycket man kan få plats med på så liten yta. Är imponerad...

Du har fått det jättefint ska jag säga också :)

2009-11-17 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0