Blommor :)

Igår fick jag för mig att skapa massa blommor ^^ För de e ju så kul:) Här är reslutatet:


Väldigt enkla med effektfulla :) och Katja inspirerade :P


Här är lite mer romantiska :) Passar nog väldigt bra på vintage los :) Gjorda av en spetsgardin!


Dom blommorna i bakgrunden har jag redan gjort förut och finns beskrivining på längre ner ^^ Men jag prövade även att göra en stor ros och den blev helt okej tycker jag :) Mycke finare i verkligheten än på bild!


Fick också till ett gulligull kort igår :) Mitt första kort för iår :)


Och en altrad linsförpackning ^^ Egentligen sån till compeed munsårsplåster men de passade så bra att det var spegel å allt i den :)

Det var allt för idag än så länge iaf ^^
Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh så fina blommor, älskar de stora rosorna. Vad har du använt för punch till dem?



Måste shoppa shoppa shoppa :)



Fint kort skitsöt stämpel ;)



Kramen

2010-01-08 @ 17:01:53
URL: http://missledz.wordpress.com/
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fina blommor, fint kort och den altrade lins förpackningen också.



Kram Gurkiss

2010-01-13 @ 13:05:05
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0