Hi hi här är man snabb :)

Istället för att plocka undan tog jag bilder... Annars blir de aldrig av :P Här kommer korten jag gjort på senaste tiden :)


Mitt födelsedags kort till Kristin --- Blev så nöjd!!! (Katjas stämpel)


Puttes beställningskort... Blev som han ville ha det... Han hade väldigt mycke önskemål :P


Ett litet gulligt "bra att ha" kort :)


Nya hängla killen, för bedårande :)


Nya hängla tjejen, så söt... Tänkt att kortet ska vara till en ung tjej :)


Ett kort till en unge kille kanske? (Katjas stämpel)


Hänglars nya tjej, jätte fin.. Här är också ett "bra att ha" kort :)


Ett till bra att ha kort med Katjas nya stämpel... Visst e hon söt!!!!


Sen utlovade jag ju bilder och beskrivning på mitt pennställ :) Så här kommer det :)


Börja med att skära ner en bravo till önskad strl....


Skär till pappersbitarna, se till att det blir papper över till flikar... Bredden på ett cs är perfekt till att räcka runt hela bravon. Men skär bort bakstycket...


Limma nu på ena sidan (den kommer bli framsidan) TIPS När du viker använd något att göra linjer med där du vill att pappret ska vikas... Så blir de extra bra :)


Nu ser den antagligen ut såhär. Börja med att vika och limma flikarna på långsidan...


Vik nu in flikarna upptill och sen nertill...


Så kommer den att se ut såhär :)


Limma på bakstycket


Nu ser den ut såhär och e klar för att dekoreras :)


Här är mitt fördiga pennställ :) Det smarta med att inte klä botten på denna var fär att bottnen buktar lite i mitten när pennorna är i så det går faktiskt att snurra den! Jätte praktiskt :D

Hoppas ni förstog min förklaring någolunda :D

Kram så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0