TÄVLING!!!

Hej jag tänkte att jag skulle ha en tävling igen :) Alltid kul eller hur??!! Så klart med en liten vinst, som jag plockar bland mina grejer... :) Tävligen kommer ha ett kort datum.. Redan den 20 juli vill jag senast ha in era bidrag :) Här kommer reglerna:

Jag vill helt enkelt att ni "snor" min altra näsduksförpacknings idé... Och självklart gör en egen, som dessutom ska spegla era personligheter :D Så scrappa på och skicka in bidraget till min mail: [email protected]

Bidraget kommer att visas i min blogg...

Kommentarer
Postat av: JezzzA

vinkar tack för lilla sakerna som kom idag ..Blev super glad. Det är alltid lika kul att få saker av andra!

Postat av: JezzzA

I min blogg kan du se hur LO:n blev med Plåstrerna jag fick ! :)

2008-07-15 @ 17:30:06
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hejsan



Nu har jag tittat in till dig flera gånger och blivit inspirerad och nyfiken :) så det ligger en utmaning och väntar på dig i min blogg. Vore kul om du har tid och lust att svara på den.



Kram sandra

2008-07-16 @ 15:36:53
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0