Uppdatering av renovering :)

Hej nu börjar de bli klart, eller jag själva köket e nästan klart. Ska till lite nya lister och sånt bara :) Nu håller jag på att fixar till en gammal möbel så den ska se lite mer modern ut :D Och passa till väggen såklart ^^ Här kommer lite bilder :


Här är väggen uppsatt och klar ^^


Såhär blev de med möblerna ^^ väggen till höger :)


Här är linneskåpet jag håller på att rusta upp :)

Japp de e såhär långt jag har kommit.. Eller linneskåpet e målat engång.. Behövs nog 1 omgång till iaf :) Och sen ska de på snygga handtag :D Så kommer det bli heeeelt annorlunda ^^

Kram på er så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg :)

2008-11-01 @ 21:20:10
URL: http://mceder.blogg.se/
Postat av: Magenta

Supersnyggt!!



Fast jag har en liknande kärringtapet fast min är nog snyggare......vi har bården vid taket.....=D Men det passar vår lite lantliga stil....;-)

2008-11-02 @ 01:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0