Lite bilder på mina förvaringar :)

Alla har ju sitt sätt att förvara sina saker på... Och vissa söker smartare sätt :) Så jag tänkte visa mina förvarings tips/sätt :)

Många undrar hur man förvarar band.. Såhär förvarar jag mina:

Alla mina prickiga, randiga och rutiga i denna :)


Rick-rack, olikmönstrade och resterande i denna


Enfärgade satinband i en av lådorna högst upp och enfärgade organsaband i en annan


Allt garn i en sån här glasburk (varit smörgåsgurka i den)


Mina knappar förvarar jag såhär:





Mina blommor förvarar jag såhär:

I 10st glasburkar från Ikea (sorterade efter färg)


Tygblommorna + lite filtband och annat i filt ligger i en sån här :)


Chipboarden förvarar jag såhär:





Mina ezmonterade stämplar förvarar jag såhär:

I zipp påsar sorterade efter tillverkare :)


Mina promarkers förvarar jag såhär:



Det här förvarar jag i min verktygsväska:

Saxar, verktyg som pinsett, scalpell mm, fästmaterial av olika slag, linjal, stickles mm.. I det lilla facket med lock har jag scrapperfloss (vit).. I facket underst förvarar jag mina brads och öljetter (bild på det kommer längre ner)


Här är en annan del av väskan, här har jag:
tänger, edgescraper, akryldroppar, gelpennor och vanliga bläckpennor...


Här är baksidan av väskan:
Massor av pennor, 3d paint, mönstersaxar och pappknivar. I nätfacket under förvarar jag knivar till skärmaskinen och scalpellen och reservband till dymo... plus en trådrulle och en nål :P


Facket "under" väskan med bradsen som jag pratade om:

Lådorna har två sidor som e fulla med massa brads och öljetter...


Det här har jag i min hurts:

Punchinella, akryldroppar, perals, rihnestones, blommor, hjärtan mm :)


Färstmaterial, chipboradhus, chipboardbokstäver, blommor mm


Stora chipboardfigurer


Monterade stämplar, clearstamps, stämpledynor och övriga stämlar


Allt till cuttlebuggen


Allt till Bia:n


Nej nu lär jag ta min dotter :)
Kram så länge / Jejja

Kommentarer
Postat av: Hegu

Tack för titten! Alltid lika roligt att se hur saker förvaras...

2008-09-21 @ 18:36:51
URL: http://helenspyssel.blogg.se/
Postat av: Mahlin78

Jisses vilken organisation! Har precis fixat lite här hemma, men blev just sugen på att fixa lite igen.... :-)

2008-09-22 @ 20:22:22
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Gabbis

Shit, vilken ordning!!! Blev riktigt inspirerad av att göra mig en pysselhörna. Just nu huserar jag på ett av våra stoooora bord. Sambon tycker det ser lite stökigt, och rörigt ur.. Men just nu har jag ordning i min röra.. ÄR ju lite nybörjare, så jag har inte så mycket grejer än.. Kul och se vad du har för förvaring!!..

2008-09-23 @ 09:41:58
URL: http://beingbarkeryd.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Oj oj oj vilken bra ordning du har! Tack för att du visar!

2008-09-24 @ 18:33:01
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0