MÄSSA!!!!

Oj oj oj idag har jag varit på mässa här i gävle.. Scrapbookingmässa då såklart :) Blev en hel del nytt :D
Massa papper, quickutz, stämplar och lite annat smått och gott :)

Men oj vad stämplar jag kom hem med... Dom här köpte jag:

2 st paket med stämplar från bombshell (Mååååånga stämplar)
1 st Sarah Kay
2 st Rachelle Anne Miller
4 st Magnolia stämplar
5 st olika från Betrakhata (hobby och hantverk)
3 st stämplar Sofia design
2 st stämplar jeja design
1 st flisan stämpel

Inte nog med det, när jag kom hem kollade jag hänglars hemsida och såg dom nya stämplarna... Så då blev det att beställa några där med :D Närmare bestämt 6 st :D Och sen väntar jag ju även på klubbkitet jag redan beställt :D

Blev rätt mycke quickutz med.. här kommer en lista med dom:

Rev die swirlar
Grästuva
3 små stjärnor
3 små tag
2 små tag

Många för mig med tanke på att jag knappt hade nån innan :P

Sen köpte jag nästan alla Katjas nya papper... Gå in på Katscrap och titta, du kommer inte bli besviken.. Sååå underbara papper att man knappt kan släppa blicken från dom :D

Kram Jejja

Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppsan...det var värst vad du shoppade tjejen ;-D



Hoppas allt är bra och att ni kommit i ordning och trivs med att vara Bomhusbor!!!



Kram.

2008-09-15 @ 10:17:21
URL: http://katscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0