Swapp

Hej jag är ju med i en swapp på svenskscrapbooking.se :) Och denna månaden va de min tur att få paket i min älsklingsfärg... ROSA! :D Och många vill ju se bilder så då får jag väl ladda upp några... :) Har bara fått 8 paket av 11 än så länge... :)

Här är en bild på allt jag fått: (blev lite suddig)


Här kommer paketen var för sig.. Och jag har glömt bort vilken färg av punchinellan jag fick av vem... Så jag chansade... Sen har jag glömt bort vem jag fick mörka pärlor av och vem jag fick ljusa... :) Men annars hoppas jag att det ska vara rätt :)

Paket 1: Chipborad blommor och swirlar, sakura penna och stjärnor och hjärtan från dress it up!


Paket 2: Chipboard bokstäver, 2st kortstommar, 3st grungeboard, 2st chipboardfigurer, 1 blomband, 1 rosa band, massa blommor och massa utstansat (blandade tags)


Paket 3: Thickers och 5st brads


Paket 4: Thickers, pearls, punchinella, 8 st kronbrads och ett paket rosa brads (50st)


Paket 5: Grungeboard hel platta, 2 st papper 6x6, 5 st blommor, 3 st olika klistermärken, 4 gem, 1 klädnypa, 5 st brads, och en liten bit punchinella


Paket 6: Paket med cardstock, akrylfärg, pearls och punchinella


Paket 7: Stickers bokstäver och punchinella (glömde filtbandet jag fick på bilden :( )


Paket 8: 6 st fjärilsbrads


Jag har fått paketen av: (nu hoppas jag de blir rätt) Sät till ifall något e fel i paketen.. Många kom ju innn flytten så de e lite svårt att hålla reda på allt :)

1 Kat
2 Mimmelie
3 DjSmurf
4 Soffan
5 LoWi
6 China99
7 Cornelia
8 PetraN

Kram så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0