TVÄTTMASKIN!!!

JIPPI idag hade vi kalas för både mig och Melissa.. Hon fyller imorn och jag på Tisdag :) Och jag fick världens chock när jag öppnade mammas paket.. Va ett litet kuvert så min första tanke va pengar... Men ut kom en bild på en tvättmaskin... Och så sa hon att jag får välja vilken tvättmaskin jag vill för runt 4000 :D Gissa om jag blev glad :D Så jag åkte direkt till expert efter kalaset och köpte en som jag ska hämta imorn :D Äntligen behöver jag inte gå iväg med tvätten utan kan tvätta hemma :D Fick även massa annat smått och gott :)

Sen som om de inte vore nog så kollade mamma på korten jag har gjort som jag fortfarande har kvar... Och hon ville ha 7st!!! :D Så nu har man sålt 7 kort till henne med :D

Sen ska jag även få den äran att scrappa hennes bröllopsalbum :) Som 40års present till henne :)

Kramar från en lycklig tvättmaskinsägare :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis i förskott till födelsedagen! Vilken bra present, som ju underlättar så mycket när man har småbarn.



Ditt scraprum är otroligt snyggt. Där kommer det nog att skapas massor av fina saker!

2008-09-21 @ 09:43:16
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com
Postat av: midalina

Oj, det är verkligen en toppenpresent! Tyckte att livet blev betydligt roligare när jag köpte min o slapp tvättstugan i källaren.

2008-09-21 @ 12:43:16
URL: http://www.midalina.blogspot.com
Postat av: Maria

Grattis i förskott till er båda två:).

Vilka fina grejer du har gjort, önskade jag kunde vara lika pysslig och påhittig:).



Hur är det annars?

Kram

2008-09-21 @ 15:11:35
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0