Lite nytt :)

Hej nu har det blivit full fart på min scraphörna :) Får en hel del gjort och jag tycker de e sååå kul:) Scraplusten är tillbaka och därmed shoppingberoendet ;) haha. Nu i veckan fick jag hem 10 st till tombows :D I luuuuuuv them! Det är som att ha aquarell, distresser och promarkers i en å samma penna.. Tekniken du använder avgör reslutatet och jag gillar verkligen de oändliga möjligheterna med dom :)


Det blev bara en layout den här gången :) Men jag är nöjd med den :) Inte mina färger alls men det passade så bra till kortet. Papper från olika tillverkare, blommor prima, biljett mirabyll, spets, grungeboard tim holtz, färg mm, brads okänd.




Ett härligt love kort passande då de inte e långt kvar till alla <3 dag :)




Det här är ett lite mer grungekort men ändå temat kärlek :)




Här är ett lite mer vintage inspirerat kort i kärlekstema :)




Här är ett bra att ha kort :) Kan gå som mycke :)





Här om dan var jag hemma hos min syster... Som inte är en scrappare men hon köpte ett par papper ut once upon a time serien för ett tag sen... Så nu när jag kom dit fick jag se att hon gjort en layout!! Hennes första, men de kan man inte tro... Hon har dessutom INGET material annat än pappret... Så allt är ritat för hand!!! Även ramen runt fotot... Helt imponerad faktiskt ^^ Sen visar jag även en teckning hon gjort :)

TITTA Å NJUT!






Det var allt för mig :)
Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: Missledz

Fina los, älskar dina nya kort. Shit vad din syster är duktig på att teckna.



Längtar till du kommer...vinotinto o scrappa som satan



Puss.



/Katja

2010-01-14 @ 13:36:47
URL: http://http://missledz.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0